Contact gegevens

Jol 37-18
8243 HP Lelystad
T: 0320-248 514
E: info@moonendental.nl

Inschrijven

Wij hebben ruimte voor nieuwe patiënten

Openingstijden

Ma-Vrij 8:00 - 17:00

9.2
Tandartspraktijk Gezondheidscentrum Jol
heeft 97 waarderingen met een gemiddeld cijfer van 9.2 op Zorgkaart Nederland.
9.2
Tandartspraktijk Gezondheidscentrum Jol
heeft 97 waarderingen met een gemiddeld cijfer van 9.2 op Zorgkaart Nederland.

Huisregels

Persoonlijke gegevens:

  • Wijzigingen in uw persoonlijke gegevens, zoals adres, telefoon, e-mail etc., dient u zo spoedig mogelijk aan ons door te geven via info@moonendental.nl  
  • Wijzigingen in uw gezondheid en medicijngebruik dient u altijd aan ons door te geven.

Eerste bezoek

  • Als nieuwe patiënt dient u een geldig legitimatiebewijs en uw verzekeringspasje te overhandigen tijdens de eerste afspraak.
  • Tijdens uw eerste bezoek verzoeken wij u een gezondheids vragenlijst in te vullen met betrekking tot uw gezondheid. Deze lijst dient u volledig en naar waarheid in te vullen. Dit, om mogelijke complicaties te voorkomen.
  • Tijdens uw eerste bezoek bij ons in de praktijk nemen wij ruim de tijd om kennis te maken. Tijdens deze afspraak doen wij een uitgebreid mondonderzoek en indien nodig maken we röntgenfoto’s. Aan de hand van dit gehele onderzoek kunnen wij u informeren over uw gebitssituatie. Indien noodzakelijk wordt een vervolgafspraak gemaakt bij de tandarts.

Betalen

  • Als u geen tandartsverzekering hebt, dient u de nota’s meteen na de behandeling per pin te voldoen. Als u wel een tandartsverzekering hebt, dient u de eerste 3 nota’s van de behandeling meteen per pin te voldoen. Daarna krijgt u de nota’s van Infomedics, die onze facturen verzorgt. Dit geldt niet voor patiënten tot 18 jaar. Deze nota’s gaan rechtstreeks naar de zorgverzekering. Mocht u om een of andere reden niet in staat zijn de nota meteen te voldoen, dan dit graag vooraf aangeven. Voor alle vragen over betalingen kunt u met ons contact opnemen via info@moonendental.nl

Afspraken

  • Alle afspraken dienen tenminste 24 uur van te voren te worden afgezegd. Wanneer u uw afspraak vergeet, zich te laat afmeld of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer kan plaatsvinden, hanteren wij de volgende regels;
    1. Een keer een afspraak vergeten, te laat afbellen of te laat arriveren is menselijk.
    2. Bij de tweede keer brengen wij de kosten van de geplande behandeling in rekening.
    3. Als u voor de derde keer uw afspraak vergeet, te laat afbelt of veel te laat aanwezig bent dan zijn wij wederom genoodzaakt om de verloren tijd in rekening te brengen. Ook zullen wij de behandelovereenkomst met u als patiënt beëindigen.